Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace

Chceš zhubnout?
Zdravě jíst? Makáš na sobě?

Tipy zdarma emailem

Individuální jídelníčky - Motivace - Rady a tipy - Doplňky

Do posilovny

Do posilovny

4 cviky které Vám dopomůžou k sexy zadečku

Stále se díváte na ty sexy zadečky svých kamarádek s mírnou závistí? Vidíte kamarádky v leginách, kterým to neskutečně sekne? Lamentujete, že chcete taky takový zadek, ale nic s tím neděláte? Nejvyšší čas začít! 

Do posilovny

7 nejlepších cviků pro efektivní tvarování Vašeho těla

Mít perfektně tvarovaný zadek je dnes IN. Chcete-li své cvičení zaměřit právě na hýždě musíte vyzkoušet tyto cviky. Zařaďte je do své denní rutiny

Do posilovny

Cviky na pořádné břišáky

Posilujte břišní svaly. Nevíte jak začít? Zkuste těchle pár cviků každý den!

Do posilovny

20 tipů pro ploché břicho

20 jednoduchých, snadných a levných tipů  pro všechny, kteří chtějí mít PLOCHÉ BŘICHO

Do posilovny

S kreatinem nemůžete udělat chybu

O kreatinu se tvrdí, že patří mezi nejprozkoumanější sportovní suplementy vůbec. To ovšem zdaleka není jediný superlativ, který se s tímto oblíbeným doplňkem výživy pojí.

Do posilovny

Budování svalů s ohledem na somatotyp III

Říká se o nich, že "to mají od přírody", vypadají jako sportovci, aniž by se o tom nějak přehnaně snažili. Jsou trnem v oku všem, kterým genetika tolik nepřála. Asi tak bychom mohli charakterizovat tělesný typ MESOMORFA. Ale pozor!

Do posilovny

Budování svalů s ohledem na somatotyp II

Nyní, když už rozeznáváte tři základní tělesné typy a ektomorfům, přezdívaným hardgaineři, jsme potřebné informace poskytli v první části trilogie věnované somatotypům, můžeme přejít k těm z vás, kteří mají dobře stavěnou postavu, svalovou hmotu budují relativně snadno, ale současně s ní se jim v těle ukládají také tuky. Každopádně nejspíš vynikáte dobrou fyzickou silou a tím pádem se vám daří v disciplínách, které s tím souvisí.

Do posilovny

Budování svalů s ohledem na somatotyp

Pokud chcete budovat svalovou hmotu, je vždycky nejlepší vytvořit takové podmínky, které jsou pro vás optimální. V praxi to znamená, vycházet především z toho, k jakému tělesnému typu patříte. Hodně totiž záleží na tom, co vám dala do vínku vaše genetika. Máte-li naplnit svůj potenciál, měli byste především dobře nastudovat manuál na zacházení s vlastním tělem.

Do posilovny

BOŘÍME MÝTY aneb čemu kolem cvičení byste neměli věřit

Problematika posilovacího cvičení je živnou půdou nejrůznějších mýtů, nepravd a iluzí. Jestli má být vaše úsilí po zásluze odměněno optimálními výsledky, pak se musíte na své cestě k úspěchu s těmito slepými uličkami vypořádat co nejdříve.

Do posilovny

Svaly rostou připraveným

Nepočítejte s radami, jaké si připravit činky, které využít stroje, nebo kam až by se měla vyšplhat použitá zátěž. Pokud patříte mezi začátečníky, měli byste se především smířit s tím, že úspěchy v praxi stojí na kvalitních teoretických základech.

Do posilovny

Chyby začátečníků v posilovně

Pokud se rozhodnete hubnout, vymodelovat postavu nebo vyrýsovat svaly a zamíříte do posilovny, zvolněte. To je první zlatá rada nade vše. Není možné chtít všechno hned. Dejte tomu čas a bavte se tím. Žádné přepínání, ale pěkně krok za krokem k vysněnému cíli. Je třeba si říct o pomoc a nedělat začátečnické chyby.

Do posilovny

TRÉNINKOVÁ ABECEDA aneb jak nezabloudit v terminologii

Chcete začít cvičit? Konečně jste se rozhodli se svou postavou něco udělat! Hledáte potřebné informace, snažíte se proniknout do tajů tréninkových plánů, ale ouha…. Narážíte na termíny, kterým nerozumíte. Pomůžeme vám úspěšně získat základní tréninkové vzdělání.

X
Zůstaňte s námi ve spojení