Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace

Chceš zhubnout?
Zdravě jíst? Makáš na sobě?

Tipy zdarma emailem

Individuální jídelníčky - Motivace - Rady a tipy - Doplňky

Efektivní hubnutí

Máme chvíli po vánočním období, kdy se člověk přejídá cukrovím a všemi jinými možnými dobrotami, jež se v tuto rozmanitou dobu pojídají. Samozřejmě s tím přichází i nějaká ta kila navíc, která nám začínají vadit, a tak hledáme na internetu všechny možné způsoby, jak zhubnout.

Efektivní hubnutí

Právě to vás s největší pravděpodobností dostalo, až ke čtení tohoto článku. Pokud patříte mezi to procento populace, co jsou stále nepokojení se svojí postavou a hledáte způsoby, jak co nejrychleji a hlavně trvale zhubnout, máme pro vás dobrou zprávu - víme, jak na to! 

Chceš zhubnout? Začni cvičit!

Mnoho lidí má v podvědomí zajetý vzorec, který říká: chceš zhubnnout? Tak začni cvičit!

Ano, je skvělé začít cvičit, když chcete dosáhnout své vysněné postavy, vašeho požadovaného váhového cíle. Je ale důležité vědět, že jenom pohyb s vaším tělem nehne natolik, jako právě změna stravy. To je základ k dosažení žádaného výsledku, po kterém tak dychtivě toužíte. Zní to tak jednoduše.

Jenomže většina z nás není ochotna tento nejdůležitější fakt přijmout za skutečnost, a tak radši hledají dál různé nesmyslné možnosti, jak ta kila shodit a nenabrat je zpět. Během hledání téhle "zázračné alternativy", která by nás měla zbavit přebytečných tuků, plynou dny, týdny, měsíce až si uvědomíte, že jste se sebou zatím vůbec nic neudělali. A pak přichází bod, kdy jste demotivovaní, neboť jste se nehnuli za celou dobu z místa. 

Místo demotivace správný jídelníček

Vraťme se ale k tomu, jaký způsob je tedy efektivní a trvalý. Jak už bylo zmíněno, cvičení má na váhu vliv stejně tak jako strava. Kdybychom to měli udat v procentech, jednalo by se cca o 30%, které patří pohybu a zbylých 70% tomu, jak se stravujete. Možná jste nyní z těcho čísel v údivu, ale takhle to má naše tělo nastavené. Největší podíl na úbytku váhy určuje to, co jíte. Nyní je na čase zapátrat v paměti nad tím, co jste dnes a v předešlých dnech jedli.

Otázkou je - řadí se konzumace takových potravin do zdravého jídelníčku? Odpověď na ni znáte jen vy. Pokud jste si odpověděli ano, tak skvělé! V tom případě stačí do svého života zařadit ještě trochu pohybu a den po dni se určitě dostanete na svou vysněnou váhu. Jestli byla vaše odpověď ne, tak je na místě zaměřit se na to, jak se stravujete a udělat radikální změnu.

Důležité je změnu opravdu CHTÍT, když něco totiž myslíte vážně, je pravděpodobnější, že toho dosáhnete bez větších obtíží a rychleji, než když nejste pevně rozhodnuti. Dále je potřeba mít vůli k dodržování určitých pravidel a instrukcí, které si nastavíte.

Co zařadit do jídelníčku

Nyní se podíváme, jaké potraviny a výrobky zařadit do jídelníčku, abychom se zbavili těch přebytečných kil. V dnešní době už je celkem dost známých tváří, jež představují různé směry stravování. Píší knihy, ve kterých je spousty receptů, zaručujících postupný úbytek váhy. Je pravděpodobné, že si každý najde toho svého, podle kterého překope své stravovací návyky. Mezi pár známějších patří například Břícháč Tom, Antónia Mačingová, Lucie Wágnerová, aj...

Mnozí zástupci hubnoucích procedur mají své jedinečné postupy, návody a recepty. Každý si tedy přijde na své, když bude hledat co mu nejvíc vyhovuje. Určitě je vhodné vyhnout se přeslazeným věcem, které jsou většinou nejčastější příčinou nabírání. Takže se zbavte všech sladkostí a jiných dobrot a nahraďte je různými druhy oříšků a sušeného ovoce.

Zařaďte do svého jídelníčku velké mnnožství zeleniny a také nesmíte zapomenout na ovoce. Nepřejídejte se, jezte jen takové množství jídla, které vás zbaví hladu. Bílé pečivo vynechte nebo ho nahraďte kvalitným tmavým pečivem. Místo limonád a šťávy začněte pít vodu. Pokud nejste zvyklí na její chuť, vytrvejte, časem vám zachutná. Nebo to můžete vyřešit tak, že si do ní budete kapat citrón.

Toto jsou jednoduché, ale ty nejúčinější rady, které vás zbaví přebytečných tuků a případně zlepší i váš zdravotní stav. Nikdo neříká, že si nesmíte příležitostně dát něco sladkého, ale je dobré vědět, kdy je vaše hladinka pokořena a zas si na čas dát od sladkého pauzu. Když už se jednou dostanete na svou ideální váhu, věřte, že se sebou budete spokojeni. Držíme vám palce a přejeme ať jsou vaše výsledky přesně podle vašeho očekávání.

Nezapomeňte - pevnou vůli a změnu opravdu chtít, to je to nejdůležitější. 

Tipy zdarma emailem
  • Individuální jídelníčky
  • Motivace a návrh postupu pro úspěšné a trvalé hubnutí
  • Úspěšné příběhy
Efektivní hubnutí

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Odborníci se stále neshodli na tom, jestli večerní konzumace jídla vede k nabírání na váze. Ovšem jedna věc je jistá: pokud chcete zhubnout, musíte vytvořit kalorický deficit. Počet kalorií, které denně přijmete a spálíte, je velmi důležitý.  

Efektivní hubnutí

Tipy, jak správně nastartovat Váš metabolizmus

Jak jistě mnoho z vás tuší, mít rychlý metabolizmus přináší mnoho výhod i nevýhod. Mimo jiné výhody zde patří zejména rychlé a účinné pálení tuků.

Efektivní hubnutí

Sestavení zdravého jídelníčku - makroživiny

Chcete-li začít se zdravým stravováním a jíst podle předem stanoveného a vypočítaného jídelníčku, můžete si jej nechat sestavit u odborníka. Pokud však nechcete investovat stovky korun do výživového poradce a raději si sestavíte stravovací plán svépomocí, pak je potřeba nastudovat některé informace.

Efektivní hubnutí

3 stravovací návyky k lepšímu zdraví

Zdraví je jedna z nejdůležitějších priorit co může být. Často ho ale zanedbáváme a volíme pohodlnější cestu. V tomhle článku vám dáme 3 skvělé tipy na tři zdravé a nenáročné metody prospěšné zdraví.

Efektivní hubnutí

Elixír života: Meduňka lékařská

Tato jedinečná rostlina s milým názvem má v sobě skrytou nejednu výhodu. Lidé ji znají již odpradávna a i v dnešním moderním farmaceutickém světě si stále drží své čestné místo v popředí. Čím to je?

Efektivní hubnutí

4 cviky které Vám dopomůžou k sexy zadečku

Stále se díváte na ty sexy zadečky svých kamarádek s mírnou závistí? Vidíte kamarádky v leginách, kterým to neskutečně sekne? Lamentujete, že chcete taky takový zadek, ale nic s tím neděláte? Nejvyšší čas začít! 

Efektivní hubnutí

7 nejlepších cviků pro efektivní tvarování Vašeho těla

Mít perfektně tvarovaný zadek je dnes IN. Chcete-li své cvičení zaměřit právě na hýždě musíte vyzkoušet tyto cviky. Zařaďte je do své denní rutiny

Efektivní hubnutí

Jízda na koloběžce - ideální na hubnutí a bolest zad

Většina koloběžkářů Vám nespíše řekne, že jízda na koloběžce je pro ně především zábava. Bláhodárné účinky na jejich tělo, zdraví si neuvědomují a to je dobře. To co nás baví se provozuje lépe. 

Efektivní hubnutí

Zbavujete se nadváhy: 3 lži, na které zapomeňte

Začínáte bojovat s nadváhou? Zapomeňte na zažité mýty a lži. Boj s nadváhou je dlouhodobý proces a lidé jej často vzdávají, protože podléhají různým mýtům. Jsou frustrovaní s (ne)výsledků. Zbavte se těchto lží a motivujte se k lepším výsledkům

Efektivní hubnutí

Špaldové wafle

Jak na Špaldové wafle? Zkuste recept na špaldovou pochoutku

X
Zůstaňte s námi ve spojení