Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace

Chceš zhubnout?
Zdravě jíst? Makáš na sobě?

Tipy zdarma emailem

Individuální jídelníčky - Motivace - Rady a tipy - Doplňky

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Pravidelně se hýbete a potíte tělo v posilovně. Stravujte se podle nejnovějších výživových trendů, vaříte zdravě a jíte pouze celozrnné a light výrobky. Přesto váha ukazuje stále stejně. Kde může být chyba?

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Cvičení

Pokud jste právě začali s pravidelnou fyzickou aktivitou, přibývá vám množství svalů. Vy tím pádem hned nevidíte na váze žádný úbytek, někdy se dokonce váha vychýlí mírně vzhůru. Nevěšte hlavu, je to naprosto normální. Vaše tělo se nejprve musí srovnat s nastalými změnami. Nebuďte netrpěliví a první tři týdny raději nekontrolujte svou váhu vůbec. Uvidíte, že později přinese vaše úsilí své ovoce.

Neodpočíváte

Pokud chcete rychle zhubnout a nasadili jste si tvrdý trénink každý den, neděláte dobře. Vaše tělo potřebuje čas na regeneraci a vy byste mu proto měli dopřát alespoň jeden den odpočinku. Místo návštěvy fitness nebo hodiny plavání vyrazte třeba jenom na procházku. Vaše tělo vám za jeden den klidu poděkuje, odpočine si a druhý den bude zase připravené na další fyzickou aktivitu.

Nevhodně poskládaný jídelníček

Ne všechny light a nízkotučné výrobky jsou vašemu tělu prospěšné. Stejně tak vynechání některých druhů potravin nemusí právě vašemu tělu přesně vyhovovat. V tomto případě se vyplatí konzultovat váš jídelníček s odborníkem, který ho dokáže správně poskládat přímo pro vás na míru. Slyšeli jste také o „zdravém talíři“, který ukazuje, jak by mělo vypadat správné denní stravování?

Pozor na jednoduché cukry

Klasický bílý cukr, bílé pečivo a sladkosti byste měli v případě, že chcete zhubnout, velmi razantně omezit. Sice vám rychle doplní energii, ale nejsou vhodné ani pro zdravé stravování, ani pro hubnoucí proces. Nikdo neříká, že čas od času nemůžete zhřešit, ale nedopřávejte si jednoduché cukry pravidelně každý den. Zkuste vaše oblíbené laskominy nahradit zdravější variantou (celozrnné pečivo, stévie sladká, jablko místo koláčku, neslazené müsli z ovesných vloček …

Přečtěte si: Jak správně sladit

Věřte si

Pokud přemýšlíte, proč kila nejdou dolů a neustále se tím trápíte, nejste na dobré cestě. Je pochopitelné, že je problém pro vás aktuální a tudíž se nad ním zamýšlíte… Zkuste se ale na svůj hubnoucí proces dívat pozitivně, věřit si a být optimističtí. Protože vy to dokážete, jen buďte trpěliví!

Jezte pravidelně

Pokud to jen trochu jde, snažte se jíst v pravidelných intervalech, ať nemáte pocit hladu. Mějte při sobě vždy například kousek ovoce, celozrnnou tyčinku, z domu připravenou svačinku nebo oběd v krabičce.

Tipy zdarma emailem
  • Individuální jídelníčky
  • Motivace a návrh postupu pro úspěšné a trvalé hubnutí
  • Úspěšné příběhy
Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Odborníci se stále neshodli na tom, jestli večerní konzumace jídla vede k nabírání na váze. Ovšem jedna věc je jistá: pokud chcete zhubnout, musíte vytvořit kalorický deficit. Počet kalorií, které denně přijmete a spálíte, je velmi důležitý.  

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Tipy, jak správně nastartovat Váš metabolizmus

Jak jistě mnoho z vás tuší, mít rychlý metabolizmus přináší mnoho výhod i nevýhod. Mimo jiné výhody zde patří zejména rychlé a účinné pálení tuků.

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Sestavení zdravého jídelníčku - makroživiny

Chcete-li začít se zdravým stravováním a jíst podle předem stanoveného a vypočítaného jídelníčku, můžete si jej nechat sestavit u odborníka. Pokud však nechcete investovat stovky korun do výživového poradce a raději si sestavíte stravovací plán svépomocí, pak je potřeba nastudovat některé informace.

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

3 stravovací návyky k lepšímu zdraví

Zdraví je jedna z nejdůležitějších priorit co může být. Často ho ale zanedbáváme a volíme pohodlnější cestu. V tomhle článku vám dáme 3 skvělé tipy na tři zdravé a nenáročné metody prospěšné zdraví.

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Elixír života: Meduňka lékařská

Tato jedinečná rostlina s milým názvem má v sobě skrytou nejednu výhodu. Lidé ji znají již odpradávna a i v dnešním moderním farmaceutickém světě si stále drží své čestné místo v popředí. Čím to je?

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

4 cviky které Vám dopomůžou k sexy zadečku

Stále se díváte na ty sexy zadečky svých kamarádek s mírnou závistí? Vidíte kamarádky v leginách, kterým to neskutečně sekne? Lamentujete, že chcete taky takový zadek, ale nic s tím neděláte? Nejvyšší čas začít! 

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

7 nejlepších cviků pro efektivní tvarování Vašeho těla

Mít perfektně tvarovaný zadek je dnes IN. Chcete-li své cvičení zaměřit právě na hýždě musíte vyzkoušet tyto cviky. Zařaďte je do své denní rutiny

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Jízda na koloběžce - ideální na hubnutí a bolest zad

Většina koloběžkářů Vám nespíše řekne, že jízda na koloběžce je pro ně především zábava. Bláhodárné účinky na jejich tělo, zdraví si neuvědomují a to je dobře. To co nás baví se provozuje lépe. 

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Zbavujete se nadváhy: 3 lži, na které zapomeňte

Začínáte bojovat s nadváhou? Zapomeňte na zažité mýty a lži. Boj s nadváhou je dlouhodobý proces a lidé jej často vzdávají, protože podléhají různým mýtům. Jsou frustrovaní s (ne)výsledků. Zbavte se těchto lží a motivujte se k lepším výsledkům

Cvičíte, jíte zdravě - a přesto nehubnete?

Špaldové wafle

Jak na Špaldové wafle? Zkuste recept na špaldovou pochoutku

X
Zůstaňte s námi ve spojení