Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace

Chceš zhubnout?
Zdravě jíst? Makáš na sobě?

Tipy zdarma emailem

Individuální jídelníčky - Motivace - Rady a tipy - Doplňky

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Odborníci se stále neshodli na tom, jestli večerní konzumace jídla vede k nabírání na váze. Ovšem jedna věc je jistá: pokud chcete zhubnout, musíte vytvořit kalorický deficit. Počet kalorií, které denně přijmete a spálíte, je velmi důležitý.  

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Odborníci se stále neshodli na tom, jestli večerní konzumace jídla vede k nabírání na váze. Ovšem jedna věc je jistá: pokud chcete zhubnout, musíte vytvořit kalorický deficit. Počet kalorií, které denně přijmete a spálíte, je velmi důležitý.  

Pokud na vás pozdě v noci dolehne hlad, doporučujeme, abyste si dali jednu z popisovaných zdravých svačinek namísto pizzy nebo misku zmrzliny. Zde uvedené svačiny mají velmi málo kalorií, proto nenabourají dietu, a navíc chutnají skvěle!

1) Avokádo se sýrem Cottage

Sýr Cottage obsahuje hodně přírodního proteinu a nasytí vás bez přijmu zbytečných kalorií. Studie dokázaly, že vyšší příjem bílkovin (například z mléčných produktů) vede ke snížení váhy. Cottage také obsahuje nezbytnou aminokyselinu triptofan, která zklidňuje nervový systém a usnadňuje usínání. Tip: Pokud přidáte trochu avokáda do vašeho Cottage, dodáte svému tělu také prospěšné mastné kyseliny. Tyto polynenasycené mastné kyseliny jsou dobré pro váš kardiovaskulární systém a udržování nízké hladiny cholesterolu.

1) Mrkvové hranolky s dipem z hummusu

Baby karotky nebo hranolky z mrkve s dvěma lžícemi hummusu – to je to pravé, co si dát před spaním. Cenné mastné kyseliny, zdravé proteiny a vláknina vás zasytí, aniž by zbytečně zatěžovaly váš žaludek. Dip si lehce vytvoříte sami.

2) Plátky jablka s arašídovým máslem

Pokud máte před spaním hlad, nakrájejte jablko na plátky a přidejte jednu až dvě lžičky arašídového másla navrch. Chutná to výborně! Ale ujistěte se, že použijete přírodní arašídové máslo. Nemělo by obsahovat žádný palmový olej, cukr nebo jiné přísady.

3) Řecký jogurt s borůvkami

Věděli jste, že borůvky obsahují hodně živin? Také je v nich plno antioxidantů, které mají pozitivní efekt na fungování vašeho imunitního systému. Kromě toho jsou nízkokalorické. Společně s řeckým jogurtem tvoří svačinu s vysokým obsahem bílkovin, které zásobují vaše tělo živinami i přes noc.

4) Celozrnný toast se šunkou

Plátek celozrnného toastu s dvěma plátky nízkotučné šunky dokáže zahnat kručení v břiše před spánkem. Tato svačina samozřejmě obsahuje minimum kalorií (celkem 150) a 10 g bílkovin.

Která z těchto večerních svačinek je vaše oblíbená? Svůj názor můžete vyjádřit v komentářích.

Galerie 5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Tipy zdarma emailem
  • Individuální jídelníčky
  • Motivace a návrh postupu pro úspěšné a trvalé hubnutí
  • Úspěšné příběhy
5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Tipy, jak správně nastartovat Váš metabolizmus

Jak jistě mnoho z vás tuší, mít rychlý metabolizmus přináší mnoho výhod i nevýhod. Mimo jiné výhody zde patří zejména rychlé a účinné pálení tuků.

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Sestavení zdravého jídelníčku - makroživiny

Chcete-li začít se zdravým stravováním a jíst podle předem stanoveného a vypočítaného jídelníčku, můžete si jej nechat sestavit u odborníka. Pokud však nechcete investovat stovky korun do výživového poradce a raději si sestavíte stravovací plán svépomocí, pak je potřeba nastudovat některé informace.

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

3 stravovací návyky k lepšímu zdraví

Zdraví je jedna z nejdůležitějších priorit co může být. Často ho ale zanedbáváme a volíme pohodlnější cestu. V tomhle článku vám dáme 3 skvělé tipy na tři zdravé a nenáročné metody prospěšné zdraví.

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Elixír života: Meduňka lékařská

Tato jedinečná rostlina s milým názvem má v sobě skrytou nejednu výhodu. Lidé ji znají již odpradávna a i v dnešním moderním farmaceutickém světě si stále drží své čestné místo v popředí. Čím to je?

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

4 cviky které Vám dopomůžou k sexy zadečku

Stále se díváte na ty sexy zadečky svých kamarádek s mírnou závistí? Vidíte kamarádky v leginách, kterým to neskutečně sekne? Lamentujete, že chcete taky takový zadek, ale nic s tím neděláte? Nejvyšší čas začít! 

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

7 nejlepších cviků pro efektivní tvarování Vašeho těla

Mít perfektně tvarovaný zadek je dnes IN. Chcete-li své cvičení zaměřit právě na hýždě musíte vyzkoušet tyto cviky. Zařaďte je do své denní rutiny

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Jízda na koloběžce - ideální na hubnutí a bolest zad

Většina koloběžkářů Vám nespíše řekne, že jízda na koloběžce je pro ně především zábava. Bláhodárné účinky na jejich tělo, zdraví si neuvědomují a to je dobře. To co nás baví se provozuje lépe. 

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Zbavujete se nadváhy: 3 lži, na které zapomeňte

Začínáte bojovat s nadváhou? Zapomeňte na zažité mýty a lži. Boj s nadváhou je dlouhodobý proces a lidé jej často vzdávají, protože podléhají různým mýtům. Jsou frustrovaní s (ne)výsledků. Zbavte se těchto lží a motivujte se k lepším výsledkům

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Špaldové wafle

Jak na Špaldové wafle? Zkuste recept na špaldovou pochoutku

5 zdravých svačinek, které si můžete dát před spaním, a přesto zhubnete

Cviky na pořádné břišáky

Posilujte břišní svaly. Nevíte jak začít? Zkuste těchle pár cviků každý den!

X
Zůstaňte s námi ve spojení